Kiemelte: a kampány az olyan hagyományosan népszerű turisztikai térségekre összpontosít, mint a Balaton, Tokaj és Sopron-Fertő vidéke, ugyanakkor kevesek által ismert látványosságokra is felhívja a figyelmet - így például a balatonszentgyörgyi Csillagvárra.
    
Flesch Tamás megjegyezte: tavaly rendkívül sikeres, rekord teljesítményű évet könyvelt el a turizmus, ráadásul idén az első félévben ezt az eredményt 10 százalékkal sikerült meghaladni.
    
Szerinte az egyre javuló teljesítmény hátterében az áll, hogy több pénz jut a pihenésre, sok volt a hosszú hétvége idén és a Szép-kártyát is sokan vették igénybe.
    
Ma már nem elég jó szállodát üzemeltetni, a szálláshely köré különféle attrakciókat kell szervezni, amelyek lehetnek kulturális, sportos vagy gasztronómiai programok is - emelte ki. Szerinte egyre több szállásadó képes megfelelni az új igényeknek.